Wednesday, March 26, 2014

Spotlight: blazers en pakken van Esprit


Ahhhhhhhhh ik zit midden in mijn tentamenweek!! Het is een superdrukke tijd, wat ook wel te merken is aan mijn blog. Heel veel inspiratie artikelen en weinig outfits... Ik hoop het natuurlijk allemaal goed te maken, maar nu eerst wil ik jullie proberen te verblijden met een spotlight-post over de webshop van Esprit en de nodige dosis blazers-en-pakken-inspiratie!








Alle afbeeldingen komen van de website van Esprit

Als ik alle blazers zo zie, krijg ik meteen heel veel zin om te shoppen. Een losse blazers zoals op de laatste foto rechts vind ik supermooi. Zo één zou ik nog heel graag willen hebben! Daarnaast krijg ik meteen een heleboel outfit inspiratie. De casual outfits op het tweede setje foto's zijn simpel, maar dat is dan ook misschien juist weer de kracht ervan. De gestreepte truitjes vind ik ook heel leuk. Ik moet bekennen dat ik zelf geen enkel goed gestreept truitje in de kast heb liggen.. Hmmm, misschien nog maar even verder kijken op de website van Esprit.......

Ik vind het wel jammer dat Esprit niet heel veel varieert in de kleuren van de blazers. Het blijft vooral qua pakken allemaal heel erg binnen de standaard van zwart en wit. Ik ben zelf ook nog op zoek naar een rood of poeder roze pak. Bij Esprit gaat die zoektocht dus niet slagen, maar desondanks blijven het wel hele mooie blazers (en pakken!).

Natuurlijk heb ik ook hier weer het supertoffe talent om de allerduurste blazers uit te kiezen. Het is een vloek, echt waar. De eerste 2 blazers uit de 'business looks' kosten respectievelijk €139,99 en €99,99. De blazers uit de casual looks kosten €99,99 en €89,99. Heel fijn!! Mochten jullie dus willen doneren, dan kan dat gewoon ;-).

Ik ga nu weer snel verder met leren. Ik ben benieuwd wat jullie van de blazers van Esprit vinden! Hebben jullie ervaring met de website of de kleding?

♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | STYLIGHT | PINTEREST

1 comment: