Saturday, March 22, 2014

Inspiration: Summer

In mijn Instadiary had ik al een paar foto's van het lekkere weer de laatste tijd. Ja, de zomer zit er echt weer aan te komen! We kennen allemaal het gezegde "maart roert zijn staart", maar toch hoop ik dat maart gewoon eenduidig zonnig wordt, hoewel dat al een beetje mis is gegaan. Toch houdt dat me niet tegen om gewoon heerlijke zomer-inspiratie te plaatsen. Alle foto's komen van mijn Pinterest. Ze zijn te vinden op dit board!
















Zoals je ziet bestaat mijn inspiratie vooral uit badpakken. Ik vind ze zo mooi! Ik heb er al een aantal thuis, maar ik vind het nooit erg om een exemplaar toe te voegen aan mijn collectie. Of een mooie high waisted bikini (liefst met tropische print). Die staat ook nog op mijn verlanglijst.. Ach ja, een meisje mag dromen!

Hebben jullie al een bikini of badpak aangeschaft voor deze zomer?

♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | STYLIGHT | PINTEREST

6 comments:

  1. wat een heerlijke inspiratie! Als ik dit zie kan ik echt niet wachten tot de zomer, en ik vind dat badpak met ijsjes heel leuk!

    ReplyDelete
  2. Een leuke verzameling foto's! Ik heb ook super veel zin in de zomer!!

    ♥♥

    ReplyDelete
  3. ziet er goed uit! hele mooie zomerse foto's
    liefs, www.rachelkromdijk.nl

    ReplyDelete
  4. Hoo zo'n leuke inspirational foto's. Ik ben super blij dat het afgelopen dagen topweer was! Ben helemaal ready for summer X Eline

    ReplyDelete
  5. Oh wat een heerlijke inspiratie! En die badpakken zijn echt gaaf!

    ReplyDelete