Friday, May 30, 2014

Colorful Summer




Herinneren jullie je mijn post nog over Handmade With Heaps Of Love? Ik kreeg vorige week een enorme bestelling binnen en heb dat weekend meteen foto's gemaakt. Het was heerlijk weer, dus ik was helemaal in de stemming voor een heerlijk dagje rondrijden, foto's maken en genieten van het zonnetje. Alleen mijn witte, zonlicht reflecterende benen vormden een probleem. Binnenkort komt nóg een outfit post online, waarin ook mijn benen te bewonderen zijn. Voorlopig houd ik het veilig, met een maxi jurk. En ontzettend toffe voetbandjes & een tasje van Handmade With Heaps Of Love!








H&M dress + sunnies // Handmade With Heaps Of Love foot bracelets + bag

Ik draag de voetbandjes hier met blote voeten (heel fijn in de zomer, op het strand!), maar je kunt ze ook prima met schoenen dragen. Een leuk zomers sandaaltje met een hak.. Je kunt ook twee precies dezelfde voetbandjes combineren, of er maar eentje dragen... Zo veel mogelijkheden! Ik vind ze ook perfect voor festivals, maar volgens mij heb ik dat al een heleboel keren gezegd, haha.

Wat vind jij van deze voetbandjes? Zou jij ze dragen?

♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | STYLIGHT | PINTEREST

9 comments:

  1. Love this look and your hair is just remembering me to the mermaid's hair.

    xoxo
    Margareta Vania
    Fashion Beauty Blogger

    follow or drop your comment here : http://margaretavania.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Die voetbandjes zijn echt heel schattig, nog nooit gezien!

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke look! Die voetbandjes zijn echt geweldig!

    ReplyDelete
  4. Wat grappig die voetbandjes! De clutch is leuk! x

    ReplyDelete
  5. Je maxi jurk is echt geweldig! Wat een mooie kleur. :)

    ReplyDelete
  6. Mooie jurk en die voetbandjes staan er goed bij!

    ReplyDelete