Monday, June 2, 2014

Dancing Through Summer


Ahhh zomer waar ben je! Eventjes dacht ik dat je vandaag je gezicht zou laten zien, maar ik vind het tot nu toe een beetje tegenvallen. Hoewel we volgens mij ook niet echt mogen klagen met dit weer.. Het regent niet (even afkloppen), de zon laat af en toe zijn gezicht zien en het is niet koud. Nederlandse zomer, je bent misschien dus toch gearriveerd.










Stradivarius kimono jacket // Episode top // H&M shorts // Handmade With Heaps Of Love foot bracelet

De zomer is voor velen een tijd van festivals bezoeken. Pinkpop staat weer voor de deur en veel andere festivals komen steeds een stapje dichterbij. Zelf ga ik eigenlijk nooit naar festivals, maar ik houd wel heel erg van de zogenaamde festivalstijl die je zeker rond Coachella onwijs vaak voorbij ziet komen. Pinterest staat er vol mee, maar ook Vogue, ELLE en alle andere tijdschriften houden zich bezig met hoe de celebrities erbij lopen tijdens dit festival, wat volgens mij wel echt ontzettend tof is.

Ik doe zelf dus een klein beetje mee met de festivalgekte: ik speur Pinterest af naar fijne inspiratie én ben verslaafd geraakt aan deze festival perfect voetbandjes. Voor trouwe lezers: ik blijf het zeggen ja, haha.

Ik draag in deze outfit naar mijn idee een goede festival outfit. Het kimonovestje kocht ik vorig jaar in Barcelona, ik twijfelde even of ik 'm wel leuk vond staan, maar mijn vriendin zei zo overtuigend ja (plus ik vond de print gewoon zó leuk), dat ik hem gewoon meenam. En die twijfel is totaal voor niets geweest. Ik denk dat ik ontzettend spijt had gehad als ik hem had laten hangen! Het enige wat nog bij deze outfit had gemogen, is een verenketting. Helaas vergat ik die 's ochtends om te doen, haha. Stom, stom, stom.

Ga jij nog naar festivals deze zomer? En zou ik me met deze outfit op een festival mogen vertonen? ;-)

♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | STYLIGHT | PINTEREST

17 comments:

  1. gave outfit en enkelbandje! liefs x

    ReplyDelete
  2. Hele mooie fotos en super leuke outfit!

    ReplyDelete
  3. Heerlijk he op blote voeten lopen! Ik heb nog geen festivals op de planning staan nee :-)!

    ReplyDelete
  4. Super leuke outfit! Wat heb ik nu zin in een festival! Momenteel staat er nog geen enkel op de planning, maar ik hoop enkele kleinere festivalletjes mee te pikken hier en daar! ;)

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    ReplyDelete
  5. Love your kimono !

    https://darkside-of-fashion.blogspot.fr
    Saskia! xo

    ReplyDelete
  6. Hele leuke outfit! En je kan je zeker in deze outfit vertonen op een festival!

    Liefs, Jet

    ReplyDelete
  7. Heerlijke outfit (ook voor een festival!)! Ik ga over 2 weekjes naar Indian Summer :)

    ReplyDelete
  8. Heel mooie outfit en zo'n leuke kimono!

    X Sara

    ReplyDelete
  9. Wat zie je er leuk uit! Heel tof die kimono :)

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  10. Ik ben niet zo van de kimono's, maar ze zijn nu wel helemaal hip! Dat voetenbandje is ook super leuk :)
    Ik heb dit weekend een festival bij mij in het dorp. Heel veel zin in!!

    ReplyDelete
  11. Leuke spontane en vrolijke foto's!

    ReplyDelete
  12. Wahhh wat een vette haarkleur heb je! Ben er echt weg van! :) Je enkelbandje vind ik leuk, lekker creatief! :D

    Liefs, Sara.

    ReplyDelete
  13. wauw wat een haar! Staat super bij je blousje:)

    ReplyDelete
  14. Erg leuke outfit, staat je goed!

    ReplyDelete
  15. Ik vind dit echt een mooie outfit :-D Lekker zomers!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete