Monday, June 16, 2014

Stripes


Een halve maand verder staat er eindelijk weer eens een blogpost online! Mijn zeer geliefde, al best wat jaartjes oude laptop besloot ermee op te houden, dus ik heb eventjes moeten rouwen. En moeten zoeken naar een alternatief. Ik heb zelf absoluut geen verstand van computers en wat er allemaal op de markt is, maar al snel werd mij een Chromebook aangeraden: je kunt er een hoop mee én het is goedkoper dan een nieuwe laptop. Na wat online speurwerk ging ik uiteindelijk toch overstag. En hier zit ik dan: nog lekker in bed (want ik heb zo ongeveer vakantie!!!), typend op mijn splintertjenieuwe Chromebook.

En na wat hulp van anderen heb ik ook mijn bestanden terug kunnen halen! Joepie!! Dat gaan we vieren, met mooie foto's van Rinske, die natuurlijk ook een voetbandje van Handmade With Heaps Of Love moest showen :-)







H&M maxi dress / Handmade With Heaps Of Love foot bracelet (get yours here) / Fashionology necklace

Ik heb nog geen goed bewerkprogramma gevonden voor mijn Chromebook, dus deze foto's zijn onbewerkt. Natural beauty, right? ;-) Ik vind de foto's erg mooi geworden, ik vond eigenlijk dat ze niet veel bewerking nodig hadden. Maar voor volgende foto's heb ik vast wel weer iets nodig, dus als jullie nog tips hebben: gaarne! Je werkt helemaal online, dus een goede website o.i.d. zou perfect zijn. Hoe bewerken jullie je foto's? En zal ik nog een post plaatsen over mijn Chromebook, als ik er wat langer mee werk?

Ik kreeg trouwens onwijs veel reacties op mijn haar vorige keer. Veel van jullie vonden het supertof. Ik zelf ook, maar het was helaas maar één dag zo. Ik had het rood geverfd en deed er daarna wekelijks een kleurconditioner overheen, maar de kleur verloor zo snel glans, dat ik besloot mijn haar te ontkleuren. Ik ben nu dus weer blond!

Wat vinden jullie van deze foto's van Rinske? :-)


♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | STYLIGHT | PINTEREST

5 comments:

  1. lovely outfit! en mooie foto's meid! liefs x

    ReplyDelete
  2. Hele leuke outfit!

    www.lovesbeautyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Aa balen dat je laptop ermee uitgescheden is. Maar fijn dat je blij bent met je chromebook! Ik kende het nog niet ;) Ik bewerk mijn foto's altijd met windows photo gallery, maar dat kun jij denk ik niet met je Chromebook? Dan raad ik je pixlr.com aan :)
    Hele leuke outfit heeft ze aan!!

    ReplyDelete
  4. Balen! Is altijd zonde.. Maar super leuke outfit! Ik dacht eerst dat de top en rok los waren! Leuk!!

    ReplyDelete
  5. Mooie foto's en leuk outfit!
    Bedankt voor je lieve comment op mijn blog!

    Liefs
    Karlien

    ReplyDelete