Tuesday, December 30, 2014

Instadiary





Wauw, dit is alweer mijn laatste Instadiary van 2014! Ik ben het afgelopen jaar nog actiever geworden op Instagram dan ik al was. Ik vind het eigenlijk een stuk leuker dan Facebook en Twitter. Twitter biedt een goede uitlaatklep als ik weer eens vertraging heb met de trein, of me erger aan de sneeuw (want oh, daar erger ik me zó aan. Lees het hier), maar Instagram geeft uren plezier bij verveling. Ik hou er onwijs van om foto's te bekijken en nieuwe, mooie Instagram accounts te ontdekken. Het afgelopen jaar heb ik ook weer een aantal mooie accounts / merken ontdekt. Vooral over die merken zullen jullie in 2015 wat meer gaan lezen! Maar nu is het eerst tijd voor mijn laatste Instadiary van 2014!










1. Dit plaatje vond ik op Pinterest en hij was simpelweg té leuk om niet te delen. Het is een yogapug!!!!
2. Als Rinske en ik in Rotterdam zijn, maken we negen van de tien keer wel even een stop bij Tea Lab. Het is een superleuk tentje met overheerlijke thee, tosti's en yoghurt! Ik denk dat er in het nieuwe jaar wel een hotspot post van komt ;)...
3. Bubble tea. Het is een verslaving die ik makkelijk toegeef. In Rotterdam zit een heel zoet tentje waar je het kunt halen, aan de Beurstraverse 10. Ze hadden een nieuwe smaak, watermeloen, die ik natuurlijk móest proberen. Ik vind 'm superlekker! Heb jij wel eens bubble tea op? En welke smaak zou jij aanraden? :)
4. Toen ik op Facebook iets voorbij zag komen over een NSMBL agenda, wist ik dat ik die moest hebben. De schoolagenda was extreem snel uitverkocht, dus de jaaragenda zou dat ook wel zijn, werd er al gewaarschuwd. Rinske heeft hem desondanks weten te bemachtigen en gaf hem aan me voor Sinterklaas. Er staat zo veel leuks in!
5. Zo rond de Kerst wordt overal een feestelijk tintje aan gegeven. Ook aan de bekers van de AH To Go. Ik word hier ontzettend vrolijk van!
6. Mijn schoonmoeder maakte voor mijn verjaardag een heuse ballettrui voor me. Rinske had er ook zo één, toen ze klein was. Toen ik die zag, heb ik hem meteen gepast. Helaas paste de kindervariant me niet, dus werd er als verrassing een grote-meisjes-versie gemaakt. En nu is het dan eindelijk koud genoeg om 'm te dragen! Is 'ie niet leuk?








1. Afgelopen maand had ik voor het eerst sinds tijden weer eens een dag waarop ik helemaal niets hoefde te doen. Normaal gesproken gaan we in het weekend ergens heen, maar nu was ik alleen thuis en ging ik nergens heen. En dat betekende de hele dag plaatjes draaien, terwijl ik op de bank zat onder een dekentje. Ik hou van dit soort dagen!!
2. Mijn wishlist is inmiddels geloof ik een bodemloze put geworden, maar zo'n teddyberenjas staat er in ieder geval zeker op. Het lijkt me heerlijk warm! Misschien is het alleen wel een beetje lastig in de regen... Ik denk dat 'ie dan heel zwaar wordt. En absoluut niet snel weer droog is...
3. Na een leuke middag op de wintereditie van de Swan Walk stopten we op de weg terug naar huis bij Brood. Wederom een leuke hotspot. Het is een heel gezellig tentje met allerlei biologische broodjes en héél lekkere boterkoek bij de koffie en/of thee!
4. Tijdens de Swan Walk spotten we dit stripboekje. Het gaat over een uier, je weet wel, van een koe. Deze uier besloot de koe te verlaten en wat 'ie dan doet, lees je in dit stripboekje. Het slaat helemaal nergens op, maar is wel hilarisch. En ik kreeg 'm voor Kerst! :-D
5. Tja... Who's with me?!
6. Deze foto plaatste ik toen ik onderweg was van het kerstfeestje bij MAX. Het was supergezellig met alle collega's. Ik ben zo blij dat ik hier stage loop en dat ik al deze leuke dingen mag meemaken! Ik had me geen betere stage kunnen wensen :)








1. Ik hou van draaimolens. Deze zette ik een paar jaar geleden op de foto, in Parijs. Het is dus een throwback, maar ook een beetje een blik in de toekomst! Ik ga namelijk in maart met Rinske naar Parijs!!! Ik heb er nu al heeeel veel zin in. Welke plekjes mag ik volgens jullie echt niet overslaan??
2. Soms maak je een foto van bijvoorbeeld je kerstboom. Maar als 'ie niet goed scherp stelt, krijg je een best wel tof effect met de lampjes. Met één van mijn favoriete bewerk apps, Studio, zette ik er een leuke quote overheen et voilà, dit plaatje was gemaakt! Ik ben er stiekem best trots op, haha.
3. Dit drankje kochten Rins en ik bij de Ikea. We kochten het al een tijdje terug, maar hebben het bewaard tot Kerstavond. Ik had hoge verwachtigen, maar ben er nog steeds niet uit waar het naar smaakt. En of het lekker was...
4. Een andere favoriete bewerk app is Line Camera. Ze hebben met Kerstmis altijd superleuke frutsels die je op je foto kan plakken. Hihi!
5. Dit zijn mijn skisokken, ook bekend als mijn beste vrienden in een koude winter.
6. Het afgelopen weekend zijn we Rotterdam in gegaan voor onze after-kerstinkopen. Alles is nu in de sale, waaronder deze krokodil. Hij was eerst €16,00 euro, maar nu kregen we 70% korting!! We kochten ook nog een kerstschildpad en een ballerina bij de Bijenkorf!

Hoe hebben jullie de afgelopen maand beleefd? En hoe was jullie Kerst? :)

♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | STYLIGHT | PINTEREST

3 comments: