Wednesday, January 14, 2015

Favoriete bloggers van het moment


Urenlang kan ik het internet, Pinterest en Instagram afspeuren naar leuke, nieuwe blogs om te ontdekken. Soms kom ik per toeval op een fantastische blog, soms raadt iemand me aan om ergens eens een kijkje te gaan nemen. Andere meiden, die ik heb ontmoet, dragen zulke toffe outfits, dat ik hun blogs ook op de voet volg. Voor vandaag heb ik een selectie gemaakt van een aantal bloggers die mij de laatste tijd heel erg inspireren! Wie weet kan ik jou ook wel inspireren ;)





Jeanne Grey van GreyLayers
GreyLayers ontdekte ik toen ik een avondje op Instagram aan het browsen was. Ik hou daar heel erg van: lekker doorklikken, totdat je dat ene perfecte account ontdekt. Sindsdien like ik ongeveer alle foto's op haar feed (@the.grey). Haar outfits zijn prachtig, maar ook voor de fotografie kijk ik graag op GreyLayers. Sinds kort heeft Jeanne haar haar grijs geverfd. Ik vind dit haar zo tof staan! Je kunt er op haar blog nog weinig foto's van zien, dus ik ben erg benieuwd wanneer die komen!



Eugénie Grey van Feral Creature
Feral Creature is weer zo'n blog met prachtige fotografie. De foto's hierboven zeggen genoeg denk ik! De outfits van Eugénie spreken mij soms wat minder aan, maar dat bedenk ik me altijd pas veel later. Ik blijf toch dromerig naar de foto's kijken. Kon ik maar zulke plaatjes schieten! De outfit die je hierboven ziet vind ik overigens wel weer heel erg leuk: ik vind de sneakers hier heel origineel & leuk bij staan!

Via Feral Creature ontdekte ik overigens ook het sieradenmerk Dixi, waar ik al eerder een stukje over schreef. Ik kan niet wachten tot ik genoeg geld heb om hier een enorme bestelling te plaatsen, haha!

Hanss et Vescovi
Over deze twee meiden heb ik vrij weinig informatie kunnen vinden. Ze bloggen nog niet zo heel lang: in april vorig jaar verscheen hun eerste blogpost op Hanss et Vescovi. Toch ben ik vanaf het eerste moment verkocht. De minimalistische stijl in vooral hun winteroutfits vind ik prachtig. Ook de manier waarop ze op de foto staan, vind ik heel leuk. Bijna iedere blogpost begint met een foto van de vriendinnen, hand in hand. Bovendien hebben ze soms ook erg contrasterende outfits aan. De één heeft bijvoorbeeld een rok, de ander een broek. De één draagt sneakers, de ander hakken. De één is volledig in het wit gekleed, de ander in het zwart. Je snapt het: deze blog fascineert mij. Het enige nadeel vind ik dat er vrij weinig geplaatst wordt, haha. Van mij mag er meer op komen! ;)



Jint van Vanilla & Velvet
Het leek me wel leuk om ook een Nederlandse blogger in dit rijtje te zetten en daarom heb ik voor Jint gekozen. Ik ken haar sinds een nieuwjaarsfeestje van Ilovefashionbloggers van vorig jaar. Haar blog Vanilla & Velvet ben ik meteen gaan volgen. Jint weet dingen zo goed te combineren, dat het een feest is om door haar blogarchief te browsen. Ik haal zelf ontzettend veel inspiratie voor mijn eigen outfits van haar blog. Bovendien kan ik soms ook erg verlangend naar haar foto's kijken: Jint heeft dé Maison Martin Margiela for H&M laarsjes (met transparante hak, ja) die ik eigenlijk nog steeds niet uit mijn hoofd heb kunnen zetten!

Kenden jullie deze bloggers al? En welke bloggers zijn jullie favorieten?

♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | STYLIGHT | PINTEREST

9 comments:

  1. Replies
    1. Hahaha Mira ;) Wie weet doe ik ooit nog wel zo'n post & dan sta jíj daar vast wel in te schitteren, mwihi!! Je komt sowieso voorbij als we eindelijk weer eens gaan afspreken :D

      ♥♥♥

      Delete
  2. Aah ze lijken me heel tof! Ik ga ze meteen allemaal even bekijken :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben benieuwd of je ze leuk vindt! :)

      ♥♥♥

      Delete
  3. Ik kende alleen Vanilla&Velvet, de rest ga ik zo eventjes bekijken! Leuk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! :) Hopelijk vind je de rest ook leuk!

      ♥♥♥

      Delete
  4. Ze hebben allemaal een leuke stijl!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, ik krijg altijd zo veel inspiratie als ik deze blogs bekijk! :)

      ♥♥♥

      Delete