Sunday, June 21, 2015

Dit had ik op de langste dag van het jaar aan moeten hebben...


... in plaats van mijn trui, lange broek en dikke sokken. Vandaag zou de zomer moeten beginnen, maar we merken er nog weinig van. Het weer bevestigt onze vermoedens dagelijks, door te vermelden dat de temperatuur onder het 'normale gemiddelde rond deze tijd' ligt. Heel fijn.

Als het nu wél zomer was geweest, had ik deze outfit dus aan gehad. Hij bevat meteen ook een voordeel van mijn kleine maat. Want hoe veel nadelen ik ook kan opnoemen van dun zijn, er is altijd een andere kant.








H&M t-shirt + shorts + sneakers // DIY sunnies

Dit shirt komt van de jongetjesafdeling van de H&M. Met mijn kleine maat kijk ik altijd wel even op kinderafdelingen, maar tot voor kort keek ik eigenlijk nooit op de jongensafdeling. Als je net als ik ontzettend houdt van tekenfilmfiguren op je kleding, zou ik je toch even aanraden om er wél te kijken. Ik was al eeuwen op zoek naar een shirt als deze, met Simpson hoofdjes all over the place, maar het vinden? Ho maar.

Toen bevond ik mij ineens tussen allerlei moeders met hun tegenstribbelende zoontjes ("ma-hammmmmm, ik wil niet meer kijken, ik wil gewoon gamen. gaan we al naar huis?"), met dit shirt in mijn handen en een brede lach op mijn gezicht. Ja, deze ging mee naar huis. En het was een heel goede keuze.

Mocht je tóch nog twijfelen aan de kinderafdeling, dan heb ik de voordelen even makkelijk voor je op een rijtje gezet:
- Je koopt iets bij de H&M, maar ziet niet iedereen - van jouw leeftijd dan - in dezelfde kleding lopen
- Kleding op de kinderafdeling is meestal veel goedkoper
- Tekenfilmfiguren all over the place!

Geloof me: deze formule werkt! Toen ik het shirt aan had, kreeg ik een heleboel complimentjes. Zelfs van vreemden. En als je het mij vraagt, is je outfit dan écht geslaagd.

Hebben jullie wel eens op de kinderafdeling geshopt?

♥♥♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | PINTEREST

11 comments:

  1. Echt een heel leuk shirt! Jammer dat het weer het een beetje laat afweten.

    ReplyDelete
  2. Geniaal shirtje! En wat een fijne foto's, om helemaal blij van te worden! (zeker zo met een aardbeien trui aan achter m'n laptop met bevroren handjes... zucht zomer..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha gelukkig is het weer inmiddels al wat beter. Die aardbeientrui klinkt overigens ook wel erg leuk, hihi

      ♥♥♥

      Delete
  3. Oh wat tof dat dat shirt gewoon van de mannenafdeling komt. Heel leuk! Inderdaad balen dat het weer zo tegenvalt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha dankjewel! Echt een aanrader om eens een kijkje te nemen! ;)

      ♥♥♥

      Delete
  4. Leuk shirt en mooie foto's! Hopelijk word het snel weer lekker weer!

    ReplyDelete
  5. Echt een leuk shirt!
    Ik heb ook een zwak voor alles met tekenfilmfiguren en dergelijke op. :D

    x Krizia

    Shark Attack - Fashion Blog

    ReplyDelete
  6. Kinderafdeling ben ik wel eens geweest, maatje 170 pas ik soms, maar het is wel altijd een beetje moeilijk! Hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhaha ahh balen! Ze hebben soms zulke leuke dingen!

      ♥♥♥

      Delete
  7. Mooie look babe!

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  8. Super tof!!!

    X Farah

    www.formulafarah.com

    ReplyDelete