Saturday, June 27, 2015

The Curious Incident Of The Girlfriend Who Wanted To Take Outfit Photos

"Zullen we dit weekend outfit foto's maken?" zei Rinske laatst tegen me. Ik wist niet wat me overkwam: normaal gesproken moet ik haar praktisch dwingen om foto's van mij te maken. Laat staan dat zíj op de foto gaat. Ze is namelijk super kritisch op de foto's die ik van haar maak. Negen van de tien foto's vindt ze dan toch niet leuk genoeg, haha.

Hoe verbaasd ik ook was, de reden had ik misschien toch wel kunnen bedenken. Ze had namelijk weer geshopt bij haar nummer één verslaving: Top Vintage...





Die avond zaten we op de bank. Ik met laptop, de foto's uitzoekend, Rins ook met laptop. "Vind je deze foto's goed? Ik vind ze namelijk super leuk," probeerde ik. Rins keek maar half op. "Hè, wat?" Ik boog me naar haar laptop, om te kijken wat ze aan het doen was. En ja hoor, er zaten inmiddels alweer 2 nieuwe jurkjes in haar virtuele shopmand. Top Vintage: een gevaarlijke website ;)

We gaan binnenkort weer op vakantie en dan zullen de jurkjes ongetwijfeld mee gaan. Aangezien mijn camera dan ook meegaat, kunnen jullie na onze vakantie vast en zeker weer een hoop nieuwe foto's van Rinske verwachten. Want zeg nou zelf: ze doet het toch hartstikke goed op de foto's?! :D Ik vind van wel.

♥♥♥ Saskia

FORMER PARADES IS ON: BLOGLOVIN | FACEBOOK | GOOGLE PLUS | TWITTER | LOOKBOOK | INSTAGRAM | PINTEREST

4 comments:

  1. Wat een prachtige foto's! Ik vind het rokje echt super tof :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  2. Die rok staat HAAR inderdaad super mooi! :) :)

    ReplyDelete